ads

Saturday, April 16, 2011

persetankan rasa

hati keras tiada tara
bukan salah aku atau dia
maseh aku senyum kerana paksa
hilai tawa aku pincang melodinya
masih kau rasa aku biasa
tanpa masalah tersisa

kau ceria anggap berjaya
tapi kau persetan rasa
tidak kau sedar aku, dia dan dia
luluh hati menanggung seksa

kau betulkan yg luarbiasa
senyum puas tanda berjaya
tidak kau tahu aku manusia
punya segumpal hati yang sasa

berkali aku jatuh ditimpa
tak mudah aku jatuh kali kesejuta
maaf dengan setiap kata
mungkin kesat dan berbisa
tapi aku yakin kau juga biasa

tiada lagi hati biasa
aku senyum bukan gembira
tapi aku kuat dari dulu kala
hilang dia hilang lah rasa
tidak lagi aku bertuankan binasa




**mintak maaf untuk seseorang...aku semakin biadap..bukan salah kau..aku sedang biasakan..


0 luahan perasaan =):