ads

Wednesday, April 13, 2011

terima kasih enchek sentap..

salam..

tadi aku berbincang2 bersembang2 bergebang2 dengan cik mos dan enchek Q a.k.a enchek sentap...dok gelak kat depa 2orang yg dok tngk crita kurafat..tapi tutup laptop ngn kertas..macam mana tuh?? bila mai part hantu cik mos tutup mata, enchek Q tutup tlinga..haha...mmng la pecah perot aku dok gelak kat depa...pastu aku tanya depa, boleh bagi idea dak nak tulis apa lagi kat blog nie..aku dah maken x kreatif..huhu..

then enchek Q cakap tulih laa yg romantik2..huhu..mmng la aku nie x romantik kan..soo aku nak tulih yg romantik pa ntah...Q suruh aku tulih macam crita AKU, DIA DAN VOLKSWAGEN...soo aku rasa macam nak sambung la plak crita tu kan..=)

kalo nak tngk crita2 tu boleh la klik link kat bawah..tinggal la komen..(psstt..crita2 tu suma time aku mula2 berblogging..soo abaikan tulisan warna warni dan gedabak punya besaq okeh.)


soo..ntah bila akan ada part 5 kan..=) nntikannnn...

0 luahan perasaan =):